Sedasyonlu Ekim Nedir?

Saçlar estetik görünüm açısından hem kadınlar hem de erkekler için son derece önemlidir. Ancak pek çok kişi acı ve ağrı duyma korkusu nedeni ile saç ekimi kararlarını ertelemektedir. Oysa lokal anestezi veya sedasyonla gerçekleştirilebilen saç ekimleri ile acı ve ağrı hissi en aza indirgenmektedir.

Bu yöntemler sayesinde saç ekimi sırasında ağrı veya acı hissedilmemektedir. Operasyon sonrasında hissedilen ağrı ise basit ağrı kesiciler ile kolayca giderilebilir.

Saç ekimi sırasında lokal anestezi tercih edilmektedir. Bu sayede hasta için konfor sağlanmış olur. Acı ve ağrı hissedilmez. Saç köklerinin toplanmaya başlamasından önce uygulanan lokal anestezi, 6-8 saatlik operasyon süresince acı hissetmemenizi sağlayacağı için oldukça önemlidir.

Sedasyon yöntemi ise anestezi doktoru tarafından hastaya damar yolu ile ilaç verilmesidir. Bu da hastalarda yüzeysel bir uyku hali yaratır.  Damar yolundan alınan ilaç hemen etkisini gösterir. Sedasyon verilen hastaların bilinci kapanmaz. Operasyon sürecinde yarı uyku halinde hissedeceğiniz için endişesiz ve acısız şekilde işlem tamamlanır.

Saç ekimi sürecinde ister lokal anestezi isterseniz de sedasyon yöntemini tercih edebilirsiniz. Burada doktorunuzun önerisi de oldukça önemlidir. Sedasyon yönteminden önce 2-4 saat kadar yeme ve içmenin kesilmesi gerekmektedir.

Eğer ağrı ve acı eşiğiniz çok düşükse, operasyona yönelik korkularınız varsa, iğne korkunuz bulunuyorsa bu anestezi yöntemini tercih edebilirsiniz. Ancak mutlaka doktorunuzdan fikir almalı, bu kararı birlikte vermelisiniz.

Merkezimizde sizin için en doğru anestezi yöntemi seçilmektedir. Doktorunuzla yapacağınız görüşmenin ardından sedasyon yöntemine karar verilebilir. Bununla birlikte lokal anestezi de değerlendirilecek seçenekler arasında yerini alacaktır.

Sizin için en doğru yöntemin seçilmesi ile saç ekimi süreci başlar. Kolayca sonuçlanır. Bu sayede de sağlıklı saçlara sahip olmanız kolaylaşır. Merkezimize gelerek detaylı bilgi alabilir, uzman doktorlarımızdan randevu talebinde bulunabilirsiniz.

En doğru sonuçlara ulaşmak, kaliteli hizmetten faydalanmak için merkezimizi gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.